8.2.13

Sociedade: "Stop Desafiuzamentos" do Barbanza acada colaboración do Concello de Ribeira

  • As case 20 familias afectadas por este problema en Ribeira terán un seguimento dende Servizos Sociais para botarlles unha man se o precisasen
  • O vindeiro sábado 16 de febreiro acudirá a unha manifestación en Vigo para apoiar as reivindicacións dos prexudicados pola hipoteca

Ribeira, 8 de febreiro de 2013. A plataforma "Stop Desafiuzamentos" do Barbanza non para no seu labor de axuda ás familias afectadas polas hipotecas abusivas que se permitiron durante a burbulla inmobiliaria neste país. Nas súas múltiples xuntanzas, onde pide colaboración das diferentes institucións que representan aos cidadáns, sempre consegue algo: ou que alomenos escoiten as súas vindicacións, ou, como acaba de pasar no caso do Concello de Ribeira, que lles presten axuda directa. Así, o edil responsable de Servizos Sociais de Ribeira, prometeulles que van atender ás 17 familias afectadas por este problema con especial dedicación. Transcribímoslles totalmente a nota de prensa emitida por "Stop Desafiuzamentos":

Este pasado martes mantuvieron una reunión de trabajo en la casa consistorial de Ribeira, el Concejal de Servicios Sociales y Promoción Social así como teniente de alcalde, Vicente Mariño; la Trabajadora Social y Jefa de Servicio, Maria Francisca Vidal y el portavoz de "Stop Desahucios" del Barbanza, José Manuel Pena, al objeto de perfilar una serie de actuaciones de cara a mantener una estrecha colaboración del Concello con la Plataforma y ayudar a las familias afectadas por ejecuciones hipotecarias en sus viviendas habituales.
 
El teniente de alcalde, Vicente Mariño, se interesó por el número de familias afectadas por problemas hipotecarios, que actualmente son unas 17 en todo el municipio de Ribeira, y se comprometió a poner a disposición de todas esas familias el apoyo integral de todo el departamento de servicios sociales, desde el poder cubrir las necesidades básicas, (como alimentos, ropa...),  el asesoramiento legal y el apoyo psicológico a las familias así como la posibilidad de facilitarles la reinserción y el apoyo laboral necesario para la búsqueda de empleo. 
 
Esta fue la primera reunión de trabajo que se repetirá, por lo menos una vez al mes, al objeto de que tanto el Concello, como la Plataforma, conozcan de primera mano la marcha de las diferentes gestiones que se efectúan o necesitan realizar las familias afectadas al objeto de poder garantizarles el derecho constitucional a una vivienda digna. Por su parte, el portavoz de la  Plataforma "Stop Desahucios" del Barbanza agradeció la colaboración y el interés mostrado por parte de los responsables municipales así como de la máxima autoridad municipal y la receptividad manifestada ante estas situaciones de ejecuciones hipotecarias, que padecen muchas familias de nuestro entorno. 
 
    Saludos cordiales. 
    Plataforma "Stop Desahucios" 

Manifestación "Polo dereito a unha vivenda e contra o xenocidio financieiro"
 
 
  Este vindeiro sábado, 16 de febreiro, terá lugar unha manifestación que sairá da Rúa do Príncipe en Vigo, de varias Plataformas de "Stop Desafiuzamentos" de Galicia, "POLO DEREITO A UNHA VIVIENDA, E CONTRA O XENOCIDO FINANCEIRO".
 
  Os membros da Plataforma que queiran ou poidan asistir deben onfirmar a asistencia para ollar a posibilidade de poñer un autobús ou ben achegarse en vehículos particulares. 
 
  "Ada Colau" (Plataforma Afectados por la Hipoteca de Barcelona) dixo na Comisión do Congreso de los Diputados, hai uns días: " DECIR QUE LA LEGISLACIÓN ESPAÑOLA ES ESTUPENDA CUANDO HAY PERSONAS QUE SE ESTÁN QUITANDO LA VIDA POR UNA LEY INJUSTA ES ABSOLUTAMENTE CRIMINAL". 
 

Posted via email from Certo.gl, o xornal dixital de Barbanza e Noia

No hay comentarios:

Twitter

Related Posts with Thumbnails Banner: Regale selva tropical